HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

milyen szép - popkulturális ismertető bejegyzés

körúti kis vörös 2008.10.06. 21:10

"elkopnak úgyis a homokszemek
kitárt öröklétnek szeretője leszek"

Populär

Nem túl ismert, egylemezes (Új arcok a feszületen, 1995) elektro-dark-pop együttes.
Szeretem, évek óta keresem, nagyon tinikorom depressziós, sötét, ákosos, depesmódos hangulata. most végre megszereztem. naná, hogy azóta ez szól. itt-ott együgyű szöveg, de mindenütt mélységesen depressziós zenei és szöveganyag. van még erotikus, istentagadó és tarsadalomkritika jellegű dal is.
feltenném snapdrive-ra, ha hagyná a rendszer, de nekem teljesen beszart. törölte a feltöltött dalaim, és nem hagy újakat feltölteni sem. úgyhogy ha valaki tud valami hasonló szolgáltatást, ossza meg velem.

"nekem termő vonatablakok
ez az én mozim
gyerek arcú finom tájakon
futnak álmaim

furcsa rajzok friss talapzata
szép leheletem
lassan összefolyó képek
néma éneke

elharaptam a nyelvem
vérrel teli a szám
megformázott életem
az asztalon egy törött pohár

üvegszirma ragyog a napnak
felhőkön át
szilánkjaival felém karcol
szürke glóriát

ázott szárnyú gyönge gondolat
ez maradt nekem
maradhattunk volna boldogok
kicsiny kedvesem

fehér zászlót lenget a lelkem
megadom magam
mozdulatlanul pihen a csendben
könnycsepp tavam"

illusztráció a "mit értek én mélységes depresszión?" kérdéshez



erre meg elmegyek. pont. ki tart velem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr724340642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása