HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

a szexis borzalom

körúti kis vörös 2009.01.15. 00:19




borzasztó. fájós-visítozós-vizsgaidőszakos-pohentagyas, és nosztalgikusan szép, ahogy még hamvas és sima a bőre és sok szép haja van. időgépet akarok.
ez megy nálam már vagy négy napja... ájminlávvidhjulóri. dallamra megvan.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr454340689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giza 2009.01.15. 00:19:00

a borosta jobban áll neki. ^^,
(Végre egy nálamkétszerannyiéves, akinek láttán nem mondják nekem azt, hogy ízlésficamom van.)

marica 2009.01.15. 00:19:00

büszke vagyok rá, hogy én mutathattam. és hogy megelőztelek a posztolásban:) tutira vettem, h te is berakod.
píszenláv
süti beállítások módosítása