HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

lóf@sz brengelmann

körúti kis vörös 2009.03.11. 14:51

azt mondja a teszt, extrém extrovertált vagyok. na most, igen, az.
de legalább annyira extrém introvertált is vagyok. fifty-fifty.

általában sokat foglalkozom az emberekkel, és hát, önmagammal is, mivel remélhetőleg eleme vagyok az 'ember' halmaznak.

szívesen élek kifelé, de kell a magány. ezt - érdekes - nem mérik a tesztek.
más tekintetben egészséges vagyok, köszöntem. kezdem azt hinni, az ok az öngyógyítás. és, nahát, az is introizé tevékenység. tádáá.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr274340709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lola-artistic'n'tertainer 2009.03.11. 14:51:00

nem olyan reprezentatívak azért hálistennek...

én csak labilis vagyok érzelmileg, a rigiditás the same.

marica 2009.03.11. 14:51:00

Részemről extrém extró, neurózisra hajlamos és (de?) változásokra egészségesen reagáló. Sehol se vagyok 20 pont alatt.

Kicsit lesújtó, úgy hiszem. :)
süti beállítások módosítása