HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

továbbra is...

körúti kis vörös 2009.06.29. 01:11

én olyan hihetetlenül szerelmes vagyok ebbe a két emberbe...
perpill "csak" ők ketten tesznek boldoggá. nemcsak ők, mert barátaim is vannak, és rengeteget röhögünk meg minden, és nem "csak" ők, mert ma épp arra gondoltam, hogy bármikor, ha bármilyen bajom van, mindig a zene rá a válasz és mindig mindenre van válasz, és ha most pl. nem lenne ez az élmény, amibe belekapaszkodtam és mániákusan rákattantam, akkor nem is tudom, mivel telnének a napjaim. így most felfedezem és újrafelfedezem a dalokat, a szövegeket fordítgatom, ahol nem volt eddig egyértelmű és elhalok a dinamikákon, meg a hajlításokon, meg azon, hogy miért rándul görcsbe a gyomrom attól a sortól minden egyes alkalommal, akkor is ha már ezerszer hallottam, hogy "that's how my love goes"...?!
very big fucking huge love fanatism connection to the world.
és mint már mondtam, életcélként tűztem ki a Dave Gahan fenekébe való beleharapást, és az ilyesmit komolyan veszem általában. soha semmi másért, de ezügyben úgy elkurvulnék, hogy kelemen annácska maga lenne teréz anya hozzám képest.

holnap az eltére felvételizek. szerintetek mennyire vagyok felkészült?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr194340748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása