HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Blasphemous Rumours Two

körúti kis vörös 2010.01.14. 23:05

izé... lehet, hogy vallásosabb olvasóknak ezt nem kellen. volt, akitől kicsit kikaptam érte... de poénnak szántam, így kiteszem ide. úgy is csak a Sereg-csajok értik...

Dave az én pásztorom, nem szűkölködöm. Gyantázott mellkasán nyugtat, izzadt testéhez szorít engem. Testem-lelkem felüdíti, energiájával vezet az ő érintéséért. Ha a rossz zenék hangzásának völgyében járok is, nem félek semmi zajtól, mert te velem vagy: VESSZŐD ÉS BOTOD megvigasztal engem. Színpadot betöltesz nekem tízezer ember szeme láttára. Megtelíted testemet kéjjel, csordultig vagyok szeretettel. Bizony, erőd és szexualitásod kísér életem minden napján, és az In Your Roomban lakom egész életemben.
Ámen

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr124340818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mária 2010.01.14. 23:05:00

na-na vessződ és botod :)

körúti kis vörös 2010.01.14. 23:05:00

hehe... maricc. csak volt aki szólt érte... de hát te istencsászár jófej vagy. tudomén...

Angelus 2010.01.14. 23:05:00

Szerintem ez nagyon jó átirat lett! Imádom :)

marica 2010.01.14. 23:05:00

és te ettől óvtál? :D
süti beállítások módosítása