HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

L.T.L.Sz.

körúti kis vörös 2010.03.19. 23:58

valami bennem változott meg vagy a környezetemben?
mostanában az emberek, akik még nem a barátaim, csak van egy bizonyos szintű ismeretségünk, váratlan és bizonyos szempontból kissé érthetetlen bizalommal fordulnak felém, és osztanak meg velem bizalmas dolgokat magukról, az életükről, problémáikról. ez megtisztelő, mindig mondom is, és azt is meg szoktam kérdezni, miért mondják mindezt el nekem, hiszen nem is ismernek. és immár sokadik alkalommal kapom nagyjából ugyanazt a választ: mert úgy érzik, nekem elmondhatják.
titkok tudója lettem.
tisztán emlékszem, hogy ez nem volt mindig így.
hogy volt olyan régebben, sokszor, hogy bántott, hogy nem vagyok bizalmasa senkinek. és sokáig volt ez így, hogy nem mondták el nekem, nem nekem mondták el, ha valami a szívüket nyomta.
most jól esik és őszintén megtisztel, hogy ez megváltozott, mégis értetlenül állok az eset előtt, nem értem az okát. mit sugárzok ki magamból? mi az, amiért emberek bízzák rám titkaikat, bármiféle garancia nélkül arra, hogy továbbadom-e? (nyilván nem adom tovább)
érdekes érzés.
harmadjára írom le, de teljesen komolyan így gondolom: meg vagyok tisztelve.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr834340853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mária 2010.03.19. 23:58:00

Én is megtapasztaltam már sokszor ilyet, voltam én sokáig siratófal is.Mostanra viszont teljesen mást sugározom a félismerősök felé , "a problémáidat old meg ne csak állandóan panaszkodj" mondataim riasztóak tudnak lenni.Természetesen ez nem vonatkozik a barátaimra és a családra , bármiben a segítségükre vagyok. Titkok nincsenek.Előbb vagy utóbb minden kiderül :)

körúti kis vörös 2010.03.19. 23:58:00

ez nagyon szép. meghatódtam. köszönöm.

László 2010.03.19. 23:58:00

...mostanára érett meg a személyed,lelked évszázadokkal ezelőtti javasasszony része,aki úgy temette el Magába idegenek búját-baját,hogy azt Ő Maga sem áshatta volna fel,ha később akarta volna... már árad belőled valami örök "Földanya" energia,amit mások - akik talán az efféle rezgésekre még nem is oly' hangoltak - megéreznek.Jutalom ez,Nekem is...Ebben az életben legalább nyolc éve.
Neked pedig egy új hang a sok közül,ami még várat magára benned,hogy időről időre felfigyelj egyre...még sok van...tisztelettel hallgasd,Én is ezt teszem...
süti beállítások módosítása