HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Esti Pánik

körúti kis vörös 2010.11.25. 21:18

ne, ne mondd, hogy milyen megnyerő, meg milyen kisugárzás, meg milyen szexis, meg milyen érdekes, meg milyen főnyeremény.

ha igaz, akkor el van baszva. mert nem hoz senkit mindez.

úgy néz ki, egyre jobban alakul az életem. sikeres vagyok, szeretnek, egészséges vagyok, anyagi helyzetem folyamatosan javul, szép lakásban élek, magam tartom fenn, s nem feküdtem le érte senkinek, bármennyire is azt hiszik jóakaróim. szép vagyok, már amennyire. női tökéletlenségek, ez meg az, de kívánható. szórakoztató vagyok, mint egy kibaszott gésa. humor is, okosság is, ha kell, duruzsoló cicaság, ha kell, kerekszemű baba, butácska, vezetni való kislány. all inclusive.

túl sok ez? vagy énnemtudom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr934340874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása