HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Szinuszgörbe

körúti kis vörös 2011.11.12. 14:45

kényszerítesz, élet, a rugalmasságra.
hogy feszítsem tovább-tovább az erőmet.
így növekszik! biztatsz fölém magasodva
s én napra-nap zihálva állok meg előtted.

és kérdem: jól van így már? gyakoroltam már,
nyújtóztattam végre a lelkem eleget?
olyan ruganyos, hogy testemet duplán
körbeéri. mondd, végre megpihenhetek?

de nem válaszolsz. csak rideg tekintettel
végigmérsz és adsz egy újabb feladatot
már várom, ezúttal mit gördítesz elém

már úgysem változunk, így vagyunk mi ketten
így vívjuk te meg én örökké e harcot
élet, te mint mester, s tanítványod, én.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr314340902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása