HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

i love to hate you

körúti kis vörös 2012.01.10. 22:36

marionetted vagyok, azzá teszel.

de már nem bánom ezt sem. az öröm, hogy mégsem zársz ki, hogy jössz, hogy mulatsz azon, ahogy kínzol, hogy önelégültséged függönye mögül fel-felvillantod az őszinteséged - elég. az utóbbi napok tompult fájdalma után ujjong bennem az élet újra.
elengedtelek.
jössz, ha jössz, ha kell, hogy jöjj, jönni is fogsz.
ó, te gonosz manó, hogy mulatsz káromon. de közben - akaratlanul - segítettél nekem. kioldottad a szemem, az érzékeim elhomályosító görcsöt azzal, hogy láthatóan nem veszed vérkomolyan a helyzetet. ó hála és köszönet, hogy szívre térítettél. (nem észre, az most alkotói szabadságát tölti)
könnyed várakozás figyelget a háttérből, ráérősen, felderülnek a sejtjeim, ha jelentkezel, és elteszlek máshova, mikor nem. és funkcionálok, haladok, dolgozok, alkotok, nevetek, élek nélküled. szombat éjjel úgy aludtam még, hogy a fájdalom ébresztett, forgolóztatott, könnyeimet belefojtottam inkább még egy kis alvásba. és másnap - ünnepnap - hitetlenkedő kuncogással tettem-vettem lefekvés előtt, és akármi legyek, ha nem mosolyogva aludtam.
manó vagy tényleg, gonosz kis lény, megmondtad már rég. nem beszéltél félre.

azért hiányzol ... akartam írni, a megszokás, de aztán átgondoltam, és nem. nem hiányzol, mert itt vagy. így vagy úgy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr844340919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása