HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

játék

körúti kis vörös 2013.03.12. 23:22

én többnyire csak rajzoltam,
filctoll, rajzlap - a legjobb ajándék
és tízszer olvastam a tüskevárt
meg a nap szerelmesét

vagy szerepjátszós történetekben
dájáná voltam, a popsztár-topmodell
meggájver volt a fiúm vagy dévidkopperfild
szőke voltam - nanáhogy - kék szemekkel

később meggájver helyett valódi fiúkról
kezdtek szólni e plátói mesék
és a bravógörlt bújva imádkoztunk
az első menzeszért

aztán a bravógörlből metálhemör lett
és kanaszta meg póker
és egy titkos cigi mellett mesélted
ahogy a szüzességed vesztetted el

más ma már a játék
dekoltázs villan, denszingkvín vagyok
és néha, két flört között
költészettel hógolyózgatok

Címkék: 19 maivers

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr835131774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása