HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Már sokkal jobban, köszönöm

körúti kis vörös 2006.11.26. 23:47

Tényleg. Valahogy lenyugtattam magamban minden felesleges bolondságot, minden olyasmit, ami megtörheti váram... huh, nem lehetett egyszerű annak, aki az előző bejegyzésem olvasta, nem voltam túl rendben... nagyon kellet akkor... de már nem, vagyis de, csak kontrollálom. Mondjuk szívből utálom már kontrollálni folyton. Úgy odatenném már minden kiéletlen érzésemet valaki elé, tessék itt van, na ezzel kezdj valamit, ha tudsz, öreg!
Ehelyett persze vagyok, akinek lennem kell magam és a társadalom elvárásai szerint... nesze neked társadalom egy ló....t! Vince azt mondta, hogy társadalom nincs, azaz csak egyenként vannak egyének, személyiségek... küldött nekem a szentem (Éva útján)egy üzenetet és egy linket... annyira köszönöm, ha olvasod, drága!!! Boldog lennék, ha felvennéd velem a kapcsolatot (akosamezon@freemail.hu/gmail.com) kedves Mesterem. Csak önző érdekek miatt, ugyanis ha valahol elérhető közelségben tartózkodsz, általában tökéletesn bennem a harmónia, és napokig. Írj.

Persze a múltkori ráolvasás használt. Vagy csak a napok hozták úgy hogy megnyugodtam. Nem nagyon látom értelmét annak, hogy emésszem magam ilyen mindenféle dolgok miatt, bár túl sok a JEL a dologban, ami izgalmassá teszi és az is érdekes, hogy ha mellettem van, megmagyarázhatatlan szeretetet érzek. Semmi értelme. De van. Csak boldogít ha valahol, ahol vagyok, ő is van. És holnap látom. Holnapután is... jó lesz. Ez a hét jó lesz. Holnap Diadiadiaszülinap, kedden Forgács-előadás Szőke Herceggel (:-)), szerdán Médeia a Katonában 3M-mel(Mirella, Marica,Márk), csütrötökön vért adok, péntek még passz, de hogy szombaton ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁKKKKKKKKKKKOOOOOOSSSS, az tuti! És kellően zsongok is már, vagy kongok, mint nyelvetlen harang, magamban, ismét Ákossal szólva...

...otthon voltam most, nemrég értem vissza koliba, vagyis rég, de órák óta ülök a neten, Georgiet hallgatok, jóóóóóóó, gondolok ... meg ilyenek... anyukám fáradtnak tűnik. Ricsike jófej. Nagyapa kissé tintásan ugyan, de megdobott kis pénzzel... gyakrabban is ihatna, ha ilyen rendes lenne minden berúgáskor... :-)
aztán mik még... Quo vadist olvasom, csodálatos... persze a Cien Anost nem fogja leütni trónjáról de azért jó. Most Vincén jár az agyam, annyira szeretem, csoda egy fickó. Eszembe jut letegeződésünk története, ami ha nem velem esik meg, embernek nem hittem volna el...:-DDDDDD
beteges bennem ez a várakozás a holnapi viszontlátásra...
ennek örömére a holnapi viszontlátásra...


Csúcspont: reggeli álmodozás, Shoot the Dog videoklipje, _Vince levele_, Freek, udvargereblyézés őszi napsütésben, ebéd, ja és ez a drága Attila, olyan édes volt ma, asszittem megzabálom, meg másképp is kedvem támadt hozzá... írtam is neki...huh...
Mélypont: dögmeleg a vonaton, a metron, a spárban, beszólós csöves az Örsön, de jó volt ez a nap semmi gáz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr124340227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása