HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Na tessék, egy újabb belső változás

körúti kis vörös 2006.11.28. 18:26

Most tiszta csendes szeretettel és nyugalommal vagyok tele. Semmi zavaró tényező... oké, azon kívül, hogy fenn vár a fini vacsim...:-) Nem tudom, mitől van, de van. Lehet, hogy Szoszimester üzenete, lehet a csodaklassz tegnapeste, vagy Sienkiewicz vagy tudja fene.

Volt ez az előadás tegnap. Ja mert igen, aszittem, ma lesz, még jó, h beállítottam a gyengébbek kedvéért kitalált emlékeztetőmbe h szóljon és szólt is fogyasztás társadalomtörténete előadáson. És így együtt mentünk hárman, Maricc, SzőkeHerceg és szerénységem. Mondjuk az nem biztos, hogy rajtunk múlt, de maga az előadás KIBEBASZOTTKURVAEMBERFELETTIKIRÁLYSÁGOSHUBA S ZAMEG volt... Tudtam ám, hogy Forgács egy félisten, de tévedtem, egészen az. :-) Fergeteg volt. A könyvét meg vagy a Donát gyerektől vagy ha megveszi, Hercibogyótól elkérni, elolvasni.

Aztán még az is, hogy egész nap egymást fárasztottuk Herceggel, este meg, na jó az már tényleg túlzás volt, amikor kimondta, amit én akartam. Feljött az EDDA amikor a zenéről beszéltünk (mondjuk nemtom, hogy) és épp akartam mondani, mekkora szar a Szerelem keresi a szerelmet című nevetséges borzadály, amikor idézte a teljes versszakot, épp ahogy én szoktam... lepadlóztam kicsit. De legalább már tudom, mitől lettünk egymásnak helyből elsőre szimpatikusak. Aztán tényleg jó volt. Egymás ellen ment az ökörködés, Marica is egy légnyomás, Herci is, én se panaszkodhatok...

Ma meg: fetrengős nap. Elmentem egyetemre, aztán hazajöttem, főztem, ettem, aztán be az ágyba és olvastam. Meg megjött Edit aztán beszélgettünk. Kínban van a szentem. Meg ki is akar költözni, amit utálnék, mert imádom a hülyepicskut. Megtáncoltattam Jémacit (Barbicicalány, tudom, hogy olvasol, nem lett semmi baja, tök édi volt, majd megmutatom, milyen ügyes kis mackó) meg marháskodtam Edit fanja és szósölje érdekében... de leginkább fetrengtem és olvastam Quo vadist. Nagggyon tecc. Megyek is fel. Mind a könyv mind a pipicici igen nagy vonzóerőt képvisel perpillanat...

Csúcspont: tegnap-wholeday+mai nyugi
Mélypont: irgalmatlanul fájt ma a hasam, alig bírtam hazamászni


Jujj Mégvalami: TEGNAP ESTE A METRONÁL LÁTTAM SOM LAJOST!!!!!!!!!!

És még:
egész sok ideje eszembe se jutott a fiatalember. Hűtlen dög vagyok.
És. Attila viszont hejhej még érdekelne is. Csak ne lenne ollyan kikúrt messze. Jó vagyok nála... asszem, mert ő nálam szintén... hm kuckcuckuc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr44340229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása