HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Csodahét és még most jön a java

körúti kis vörös 2006.12.01. 10:42

Huh... ezt meg tudnám szokni. Elementárisan jó hetem volt! Hétfő: húúúúúúúúúú
Kedd: nyugi szépség szeretet béke de hát hétfő-kedd benne a legutóbbi blogban..
Szerda: Médeia a Katonában, navajon milyen lehetett... +utána mélypont, mármint a kocsma a kálvinnál, kis elmélyülés Mirellával
Csütörtök: wawawawahhhhaaaa...
Legintenzívebb élményteli a tegnapi nap volt: egyetem, Herceg, aki kedves, színházjegyvásárlás, azaz öt diákjegy, azaz a névnapom egy Hamlettel ünnepeljük jövő vasárnap... aztán véradás, mint az emberiség jótevője, meglékeltettem magam, én esküszöm élveztem, de a testem nem annyira... kicsit szédültem...meg lement a vérnyomásom, produkáltam egy 68/36ot azért király vagyok érzem én ezt... kicsit fektettek, Mirella kicsit ijedezett, egyemmeg, Maricc vidámkodott, szinténegyemaszivét, aztán megetetett Mirella szentem, meg még ettünk is és kajáltunbk is meg hasonlók... segített. Majd, hogy M-nak ne kelljen hazamennie egy fertelmetességes szobatárshoz, kitalálták, hogy menjünk moziba. Hosszas viták után végül a Puskinba mentünk a Füles c. Woody Allen csodára... jó döntés volt... View Jackman... szép test szép hang, ahh... nem tudtuk feldolgozni a látványt így elmentünk a Zöld cirmicica nevű kedves kiskocsmába, ettünk, ittunk, és annyit ökörködtünk különféle angol és magyar szóviccekkel és álmodik a nyomorral, mint egy csapat szabdnapos bölcsész...
huh
kezdődik a szemiotika, mennem kell, du. folyt.köv.
pápá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr54340230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása