HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Ezt alteregommal alkottuk tökéletesen értelmetlen de szórakoztató

körúti kis vörös 2007.01.25. 20:48

Nah
Írjunk vaze
Mit? Ha
Nincsen
Ma estére semmi kincsem
Kerestem
Ma ötezret
Egy nőnél
Ki
Bár feslett
Mégis megért egy estet
Itt még Pestet is néha
Érti
S a verset amely lefest egy testet

Így hát vártam buszra ma
S ha vártam is, tudtam
Azt
Stipi félévet halaszt
S az egyetem, mely
Nem nyert ellenem
Svábok átka
Merthogy nincsen
Benne egyetlen kis nyeszlett
Pátriárka
Se
So-se mondja azt hogy soha
S mind olyan
Mint az az ostoba
Rím amit Robi vetett monitorra
Most
Sok nekem az
Mit Lola csacskán csacsog
S ha lenne bár
- S miért ne lenne?
másokkal szórakozni kedve…
vagy unná magát
a rút és galád
mert tudja jól

MI AZ HOGY RÚT?????
Vaze!
Hagyjuk. Pápá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr584340250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása