HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Új hobbim, ami miatt elítél majd néhány régi-plátói...

körúti kis vörös 2007.04.23. 18:20

"a szerelem az, amikor nem tudom, hogy a láz miatt izzadok, vagy attól, hogy annyira kívánom."
"...
szeretem nézni őt, mikor alszik. ilyenkor csak az enyém. .."

hát nem hibátlanul emberi?
új hobbim, a Zsóka által is említett meleg srác blogja.
Élvezet, ahogy belepillantok, mit pillantok, tágra nyílt szemmel bámulok egy ember életébe, valaki, akit nem ismerek (bár, never know), egy életbe, amit ismerni vágytam mindig is, de honnan ugyan, az én hermetikusan átlagos életemmel???
Ez csodálatos, érdekes, izgalmas és - bár tudom perverzen hangzik - izgató. Egy archetípus azt hiszem, de annyira érdekes és egyedi mégis, megkapó, elragadó.
És most, tessék, régi barátaim, homofóbok, dideregjetek, borzongjatok, rázzon ki a hideg az undortól, hogy én ezt élvezem, de igen. Igazi ember.

Kár, hogy nem vagyunk barátok.

még egy aranyos:"...idén lép a krisztusi korba és fél a kereszttől..."
meg még egy: "...
hajnalban beleolvastam egy másik buzi blogjába. a csíra kisebb vagyont költ el: hajfestésre, a haja színéhez illő kontaktlencsére, szoláriumra, szőrtelenítésre, fogfehérítésre és kondibérletre. hánytam el magam. ..."

hát, ennyi, átadom helyét a felháborodásnak.
L
W
G


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr614340308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása