HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

dióhéj

körúti kis vörös 2007.08.10. 21:44

majd aztán ki is fejtem

de úgy érzem, én egoista dög, hogy tartozom nektek életem tőmondataival
nesze

-voltam győrben. nem így terveződött, de kezdem azt hinni, az apák kilencven százaléka (juj bocs, hamletből idéznék: "agya százalék helyett ázalékkal van tele...") hülye. vagyis a mirelláé tutira az.

-úgy folynak össze a napok mint az akvarellfesték

-anyukámat kirúgták. mókás lesz egy ideig táppénzből, majd munkanélkülisegélyből, majd a bátyám hatvanezres fizetéséből élni.

-írtam egy vicceset. szociografikus jellegű és majd jól fel is teszem.

-találtam egy arra vonatkozó felhívást, miszerint nosza írjunk hét dologról amit még nem említettem a blogban. megvan, csak papíron, majd érkezik.

-meg bujon is voltam. jujjderonda hivalkodó undorító házat is láttam ott. meg unatkoztam is.

-ÚJRA FESTEK!!! igen, igen, igen. évek-hosszú üresség után, ötlet/ihlet nélkül, most újra festek. csodálatos. majd kifejtem bővebben, mit is jelent ez számomra. de amúgy: rengeteget. ja. hamletes kép. ezt is kaptam tőle.

-hetek óta ma ültem netközelbe ismét. nagyon hiányzott máté. és pygmalion újra blogol, végre

-ittvan mirella. tökjó. és míg én már órákóta netenülök, ő ifjúságilapokat olvas. megihletett. aztírja az im 2006 szeptemberi száma, a greenday megmentette egy kislány életét.
talált a szentem egy gránátot, de nem kezdett el játszani vele, merthogy a greenday american idiot c. ambumáról ismerős volt neki. okos gyerek. aztán erről eszembe jutott hogy ugyanakkor a greenday meg is ölt két gyereket, merthogy úgy 1945 táján még nem jelentették meg ezt az albumot és ezért a nagyapám és két testvére igenis játszani kezdett egy talált gránáttal. a nagypapám két testvére így aztán elég csúnya kínhalált halt, ronda véres részleteket kihagynám, inkább nézéttek meg a hannibal c. filmet. de a greenday akkor is megölt két embert... legyetek óvatosak.

hirtelen ennyi. tessék kiélvezni a rövid bejegyzést, és rettegjetek, mert jön a megszokott százoldalas...

pápá

(mióta kiszerettem bézéből, nincs nevem, ajjaj)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr574340383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása