HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

instead

körúti kis vörös 2007.11.25. 22:00

a konfliktusmenedzsment beadandóm in progress és egész napos tetszhalottsága után épp imént jött vissza a koliba a net megérdemlek egy kis popsimeresztést szerintem
mint mostanában általában, nem leszek tartalmas, inkább szkippeld.

azért jó a kilencvennaposdiéta mert szénhidrátnapon rendelhetek ilyen finom pizzát mint a mai...

persze holnap meg csak gyümölcs az már nagyobb szívás
tök sokat gondolkodtam olinkluzivon és ennek megfelelően brutálperverzet álmodtam. nem részletezném, de nagyon eleven volt és bi.

a flow amiből a beadandót írom egyébként abszolutli szemléletformáló irodalom nagyjából mindenkinek el kellene olvasni. olyan pszichológia könyv ami jó...
és passzoltam érte egy milongát
mellesleg cseppet el vagyok ijesztve a dologtól amúgyis

na hagyjuk ezt
rettenetes
inkább ráveszem magam a múltkori iromány begépelésére
köv posztban érkezik

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr424340462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása