HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

huhh

körúti kis vörös 2007.12.14. 20:40

kicsi fújás a jövő hét előtt
pihh pihh pihh pihh

holnap meg puccos partira vagyok hivatalos magentáékhoz...

heti öröm:
-szerda
sómiháj!!!!!!!!! imádom és meghalok annyira rég láttam és tőle kaptam a "szégyellős exhibicionista" elnevezést és spanyolgitárművész ő és olyan mint a grilluszvilmos karakterre és imádom nagyon hogy olyan mint egy apa aki azért férfi is mert pl közli velem hogy jó nő vagyok, és hogy puha a hosszú szakálla ha puszit ad és hogy olyan lefegyverző természetességgel beszéél velem úgy saccper hét év után telefonon hogy attól én is rögtön levetkezem a félszeg libaságomat és jajdejólesz találkozni jövőhéten vizsgák után amikor már jó lesz nekem a két ötösömmel, ami már kvázi a harmadik és a negyedik lesz mert beszédtechnikából meg szociofilmből már megvan.

és l. sosem volt még ilyen gyönyörű a szemed, mint most, amikor viccel oldottad fel a hirtelen meghatódást azon hogy közöltem rossz lesz nélküled. és felálltál, drága, és azt hittem búcsúpuszira gondolsz, de ne, isten ments, nem akarlak ilyen formálisan megérinteni, téged nem. és gyorsan felálltál mikor elköszöntelek és kicsit meglepődtél de gyorsan mondanod kellett valamit hogy azt gondolhasd nem vettem észre a fénytörést a szemedben, te, te. és én kicsit hátrarezzentem. ne. nem akarok drámázni, mirefel, de te voltál a legjobb idén nekem, legjobban szerettelek látni. igen, találkozunk még. csak te majd lehet elveszed azt a kislányt és én csak néha arra gondolok majd, hogy a férfi az épp olyan, mint te vagy. nem te kellesz, de pont ilyen.




aztán rohangáltunk tegnap, a fejgörcsömbe néha majdnem elájultam, de kialudtam, egyszerű dolog, migrén szerintem. megleptem magam ezzel-azzal, feldobandó üres kis hangulataim.

aztán ma havazott és sok könyvet szereztem és elvertem egy rakat pénzt és mirella durva volt velem. persze tudom miért, de nem tolerálom nagyon (vagyis basszus túltolerálom, ma se szóltam be) ha valaki rámvetíti a kínjait. kérj meg és elmegyek és akkor mindenkinek jó lesz, egy pillanatnyi bántás nélkül megúszhatjuk legközelebb. tényleg.

és ma eszembe jutott wax is, és rákerestem és nicsak, újra van. örülünk.
és fordítok is mindjárt, tényleg, csak sürgős emeseneznivalóm és blogolvasnivalóm van.

valaki legyen szíves és lásson el egy brutál adag szeretet és pozitívélménybombával, most!




és pá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr964340472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása