HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

pet

körúti kis vörös 2008.01.13. 21:38

szegényszegény pettigris
megsimogattam már
el van hanyagolva
simogassátok meg etessétek

még jó hogy nem tamagocsi
(sosem volt és szívből gyűlöltem és lenéztem és ostobának tartottam mindenkit akinek van)
már rég megdöglött volna


és őt legalább lehet simizni
örül neki mosolyog
a média a kapcsolati tengelyen a médiakép aszimmetriáját ellensúlyozandó az interperszonális kommunikációt utánozva fatikus (kapcsolatteremtő-fenntartó) jellegét hangsúlyozza: a köszönést és szemkontaktust(szűk értelmezés, Jakobson) valamint az ún. tisztálkodási beszédet (Morris, Kükelhaus) és más kapcsolat-jellegű megnyilvánulásokat, (pl. háttértelevíziózás - tág értelmezések).
tehát a pettigris azért mosolyog amikor simizem, mert
- ezzel jelzi felém, hogy örül
- tudatja, hogy nem vagyok egyedül
- ez már az új média kora, mikor a média interaktív, ő ezért jelez vissza mosollyal és dorombolással
ugyanezért a fatikus jellegért kérdezi meg az iwiw, hogy hogysmint.

aztaadekurvaokos vagyok, megyek folytatom, mondjuk a szappanoperák narratív szerkezetével.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr184340485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása