HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

grrr

körúti kis vörös 2008.04.09. 11:58

persze éjjel nem sikerült elaludni ismét és ezért különösen jól esett amikor hatkor kelni kellett és meg is tettem és be is mentem az egyetemre és szidtam is az összes kurvaanyját a rendszernek, amiért elvárja, hogy kérem azzal kezdjem a napom reggel hatkor hogy géptrerem és nézzek e-mailt, hogy ne másszak be feleslegesen ha a kedvesédes tanárnéni beteg és nem tart órát... persze a csoportnak is a kurvaanyját, amiért helyből le akarják karatézni a tanárt. már bocsáttassék meg szegény földi halandónak hogy meg merészelt betegedni. na mindegy, kellemeset reggeliztünk. és bosszúból vettem egy nadrágot és négy bugyit. csúcs. két francia, két tanga, egy rózsaszín, egy narancssárga, mindkettő kis csipkével és szalaggal, egy vörös-fekete csíkos szintén kis csipkével és egy fehér. megyek holnap is. és csak ennyiért, egyetemre nem, mert megtehetem. ámen.
ja és haza is megyek hétvégére.


és tegnapi hrabal:
"... mert én megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy magányos legyek (...) és a Végtelen és az Örökkévalóság, úgy látszik, kedvét leli az olyan emberekben, mint én."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr574340553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása