HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

nem forszíroznám

körúti kis vörös 2008.04.20. 00:41

úgyis ugyanaz a helyzet: Nagy Szerelmi Szorongás

hanem, napi munkám közben (mellyel egyre közelebb kerítem az időt, mikor nem látlak ilyen gyakran) ákost hallgattam, mert az jó, hangulatfestő dalszöveg:


én leszek az éjfél
kézen foglak
szétrepesztem
rajtad az inget
én leszek az ágy
a lehulló könnycsepp
én leszek
a vággyal terhes tekintet
mindenestől
ott leszek
mindig
mert te engem
megjel
öltél


és kiegészítésként a Stigma című korábban publikált versem
ha snapdrive életre kelne, zenét is cserélnék, de...
hm, a derekam szerint ma éjjel már ne írjak prezentációt
then holnap prezentáció készítés, médiarendszerek tanulás, rajzolás, rajzolás, rajzolás, mindez hraballal, hiánnyal és szorongással fűszerezve
ámen

(apropó fűszer, mai naptól hivatalosan is konyhaművész (is) vagyok, ismét olyan kaját rittyentettem, hogy ihaj... és ez nem az első alkalom. hiába, családi örökség.)


jóéjszaka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr824340562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása