HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

szopó

körúti kis vörös 2008.06.04. 15:39

na jó. nem lett volna fair ha már ma végzek. javítózok etikából. hát persze hogy habermast húztam. vissza is adtam nyomban. így a tökjó feleletem már csak kettest érhetett. nem izgat különösebben.
ez nem az én napom volt. reggel húsz másodperc alatt szarrá áztam, megfagytam, drágán vettem esernyőt, későn értem be, így várnom, várnom, várnom kellett a vizsgára, szép lassan csúszva egyre mélyebbre a kómába és a folyosó szőnyegén.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr734340610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása