HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

balu

körúti kis vörös 2009.05.14. 23:15

dogville-t néztem az imént.

ajjajjajj.
elhibázott dolog volt ez az évad nekem, hogy nem voltam csak maladypén. el is felejtettem, milyen ez a kíváncsi szűzi izgalom, mert úgy szeretek nézni valamit, tudatlanul, tabula rasaként.

el is felejtettem, hogy a bárka nem szokott nekem csalódást okozni.

furcsa, mert ezeket mind tudom.

azt is hogy a balu egy makulátlan angyaljelenség. de azért az meglepett, hogy ennyire szép.
az is, amit csinál. a szorcsik idegesítő, de jól. anger zsolt rendező úrnak, a radnótis szimpátiámat megfejelve, ezért a kis lánctalpas, nehéz, pimasz kis szépségért, ami ma történt, külön köszönet és nagy pirospont.

bejelentkezem még két előadásra asszem e hónapban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr384340732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása