HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

jaj

körúti kis vörös 2009.10.08. 22:26

wááá

olvastam egyszer egy grafittit: "vers az, ami nem ér ki a lap széléig a könyvben"

DE:
attól hogy valamit rövid sorokba tördelsz és négysoros egységekbe rendezed, még nem lesz vers, ember!!! ne írjad azt, hogy szeretsz verset írni. légyszi



according to: i've just read something very very bad...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr44340787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

körúti kis vörös 2009.10.08. 22:26:00

óóó nam is az, csak olvastam akkkkora szarokat mostanában, hogy nem értem. mért??? mért?? hülye ragrímek, elbaszott szarok, komolyan felbasz, pedig még csak magyar szakos se vagyok

Bab 2009.10.08. 22:26:00

Ha szabadversként tekinted, akkkor mindegy is. pölö szerintem a manapság olyan kibaszott divatos haikuk sem versek, csak valami szavak egymás után háromsorokba törve! :D
süti beállítások módosítása