HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

médium

körúti kis vörös 2009.10.19. 21:09

kortalan. vagyis... van neki kora, csak nem öregedett. diszkógömb, olyan igazi, kék fénypöttyök köröznek lassan, szédítően. azt hiszem, vállalható még a megvadult szint, ahogyan látványosan élvezem. nem nagyon foglalkozom senkivel, csak ott vagyok. tánc. azt nagyon szeretem. nem, nem, a visszafogottságom sehol, semmi "a kevesebb több", amiben egyébként őszintén hiszek, de nem most. egy médium a testem, csak úgy mozdulhat, ahogy a zene akarata mozdítja, ahogy átáramlik az izmokon. nincs ebben semmi csinált, bár azt hiszem, átgondoltnak tűnhet, mert pontos. de nem, érthetetlen tagjaim csak egy erő lökéseitől indulnak úgy és arra. hogy vonzó lennék? hát hiszen itt sem vagyok. persze ösztönösen érzékelem a többi testet, mert szenzoraim 24/7-ben keresik a párt most megint, de nincsen itt, nem kutatok. érzem a furcsa változásokat is. érdekelne, mikor, mitől tűntek el a hasonmások? mi változott? egy banki állás? mikor vágatták másmilyenre a hajukat először, mikor vették meg az első kárómintás pulcsit? megváltozott a légkör, de jó így is. áramoltatok, nyilvánosan rajongok, nyilvánosan kívánok.

és te, mit látsz, miért jössz oda? ledobtál egy rövidet, hogy merszed legyen, vagy a barátok biztattak? de jó, jó ez is. kicsiny vagy, nem tetszel, de jó az illatod és ahogy tartasz, jó érezni, hogy neked ez nagy dolog. te szegény, de hiszen ott sem voltam veled, ahogy szelíden egyre inkább tartottál. mindegy, a szorításod meg az illatod, s aztán elmehetsz. még nem tudod, mennyire fogok fájni. nem kellesz. persze, hívj fel, persze, fizess egy kávét, aztán próbáld meg érzékelni a különbségeket. vagy ne, mert nekem csak egy könnyed kis gyilkolászás, neked viszont... érted, te leszel az áldozat. és csak azért, hogy legyen, nem lesz köztünk semmi. persze, honnan tudnád hogy maximalista vagyok. nem is tudod, mennyire igazad van. így vagy úgy, felső kategóriás vagyok. te: nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr964340789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása