HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

...

körúti kis vörös 2011.10.16. 20:36

falak, melyek olyan magasak, olyan erősek, hogy őket sem átugrani, sem áttörni nem lehet. átmászni próbáltam, de néhány méter után elfogynak a kapaszkodók, s a tükörsima sziklafalon nincs min továbbhúznom magam, lecsúszik kezem-lábam a felületen. bánatosan, a falból lerepedezett néhány kőszilánk között állok a fal tövében, kicsinyen és porosan. csalódtam benned, csalódtam magamban, amiért nem jártam sikerrel. amiért ismét nem jártam sikerrel.

de azért...
érted megérné tapadókorongokat növeszteni.
azon nem fog ki tükörsima sziklavédelmed.



p.s.: ha pedig csak játszol velem: ne tedd. megkeserülöd.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr414340897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása