Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

ByeLola: Smartphone-om

körúti kis vörös 2013.03.10. 16:22

 - Bye Alex után szabadon -

az én smartphone-om egy olyan kütyü, mely
színes-fényes csempéivel
más mint mind a többiek
és épp ezért imádom
a smartphone-om
ő az én smartphone-om

az én smartphone-om egy olyan teló, mit
nem kapni Apple-boltba'
robot sincs a dobozán
hiszen WindowsPhone
a smartphone-om
ő az én smartphone-om

mert nekem nem kell más,
csak a smartphone-om, az én smartphone-om
járjak bárhol,
mindig van 3G kapcsolatom
vagy ha nincs, hát lel wifit
az én smartphone-om, az én smartphone-om
így maradok
a facebookon, a facebookon
a chaten

az én smartphone-om olyan okos, hogy tán
el se hinnéd mikre képes
mutatja a menetrendet
GPS-szel hazavisz
a smartphone-om
ő az én smartphone-om

az én smartphone-om egy olyan eszköz,
multifunkci, fotóz, zenél
e-maileket szinkronizál
touchscreenjén csillog a napfény
gyönyörű a smartphone-om
az én smartphone-om

így nekem nem kell más,
csak a smartphone-om, az én smartphone-om
a vacsorám
azt én bármikor kiposztolhatom
csak túl gyorsan merül
az én smartphone-om, az én smartphone-om
úgy tölteném
hogy ki ne kapcsoljon, ki ne kapcsoljon
soha már

Címkék: 18 maivers

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr875126110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása