HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

rend

körúti kis vörös 2013.03.17. 16:18

- gregorián ének hét szerzetesre -

ferences

mikor megalapítottam, nem tudtam, mit vállalok vele
ott hagytam a szép Assisit, én hülye

pálos

remete lettem, nem szemezhetek
testem merev fekhelyen szendereg
de nem, cseppet sem szenvedek!
lelkem repes: nevem egyszer szent elek lehet

bencés

rebegj el, testvérem, értem is egy imát
nincs egy rongyom! kihíztam a csuhát

piarista

a rendház felújítása jól halad
és hárítjuk a pedofil vádakat

jezsuita

adjatok egy korbácsot, de rögvest
már egy napja nincs büntetve e gyarló test

domonkos

nem úgy imádkozol, ahogy szerintünk való?
eretnek! buli ez az inkvizíció

trappista

míg a többi rend csak kapálgat
mi sajtot adtunk a világnak

Címkék: 25 maivers

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr945139635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása